Skargi i wnioski

To jest archiwalna wersja strony z dnia 21.12.2020, 12:29.
Zmieniona z powodu: zmiana pozycji menu strony

Skargi, wnioski i inne sprawy związane z funkcjonowaniem placówki można zgłaszać dyrektorowi szkoły pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@liceum1.pl

Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie Rady Ministrów z dnia  8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz przepisy Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Podpisał: Katarzyna Bojke
Dokument z dnia: 21.12.2020
Dokument oglądany razy: 689
Opublikował: Arkadiusz Pranga
Publikacja dnia: 21.12.2020, 11:05
Wydruk ze strony: megabip.liceum1.pl z dnia: 28.03.2024 18:57:56